Cristina-Ancuța POCORA

Ce ati face cu 2000 euro?!

20 January 2010 ·

Adresa catre CNA: adresa-cna

Off, Doamne, mare e grădina ta, si tareeee mulţi îi sar gardul! Din păcate cei mai mulţi sar la noi în grădină şi tin morţiş să sfideze bunul simţ.

 

De exemplu, iată o reclamă care ridică siliconul la nivel de element absolut pentru “agatatul” bărbatilor.

 

 

În spot, se spune ceva de genul “pune-ţi silicoane ca să nu-ţi pierzi iubitul”. Unde am ajuns?!

Penibilul continuă. “Puneţi silicoane, cumpărând chipsuri!”. Nu mi-am putut imagina vreodata ca există o legătură între silicon şi cartofi prajiţi. Şi, totuşi, agentiile de publicitate româneşti continuă să ne uimească şi sa facă această conexiune.

 

Dincolo de ideea nastrusnică, trebuie să subliniez ca, reclama lezează demnitatea si ideile de decenţă ale tuturor femeilor. 

Mă întreb ce va zice CNA-ul despre asta. 

 

PS: Legătura făcută între chipsuri şi frumusete e, totuşi, uşor incompatibilă. Chipsurile îngraşă rău!

10 Raspunsuri la “Ce ati face cu 2000 euro?!”

  1. MARIN says:

    Stimata Doamna,
    Nu trebuie sa-i condamnam pe cei care profita de slabiciunea si necunoasterea consumatorilor; trebuie sa-i condamnam pe consumatorii (mai exact consumatoarele) care s-ar lasa “pacalite” de ideea in sine a spotului publicitar.
    Dar, totul, pana la urma, tine de educatie, de instructia pe care o are fiecare dintre noi.

  2. Anonymus says:

    Imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc! CNA nu va spune nimic sau, daca va spune ceva cu siguranta va recomanda difuzarea dupa orele 22, ca si cum astfel problema s-ar rezolva. Asa ca CNA va incuraja in continuare o astfel de publicitate.
    Ziarul se vinde bine pentru ca pe prima pagina sau la rubrica Meteo apare o fetiscana dornica de afirmare folosindu-si trupul ca imagine,relizatorii de emisiuni TV scot vedete peste noapte promovand non-cultura si false valori in trupuri de modele.
    In opinia comerciantilor si agentiilor de proprietate, care prezinta la televiziune reclame care folosesc stereotipul femeii obiect, probabil ca vopseaua se va vinde mai bine, Lay’s la fel, ciocolata asijderea, si cate si mai cate, imaginea femeii fiind de natura a promova orice produs.
    Chestiunea aceasta este insa una mult prea serioasa, pentru a o reduce la o chestiune doar penibila si “care ridica siliconul la nivel de element absolut pentru “agatatul” bărbatilor”, asa cum incercati dv. sa faceti.
    In rest aveti dreptate, mare e gradina si multi incap intr-insa! Dar sunt convins ca Domnul va da fiecaruia ce merita.

  3. @guraialomitei
    corect! multumesc

  4. Şi eu am sesizat această reclamă.

    Pe de altă parte, reclama este cu bătaie indirectă spre operaţiile estetice, implanturi de silicon cu 2000 de euro nu găseşti pe nicăieri.

    Eu am mai observat faptul că prin ziare a început să înflorească o reclamă de proctologie, fisuri anale, hemoroizi. Ei bine, întâmplător ori nu, aceste reclame apar cu obstinaţie pe lângă articolele scrise de politicieni. Oare cel care face tehnoredactarea şi cel care vinde reclama au căzut de acord că articolele scrise de politicieni sunt citite, în majoritatea cazurilor, tot de politicieni. Cum pe politicieni îi doare în… ăăăă… diferite părţi anatomice de poporul român, poate că merge bine reclama la operaţii de acest tip.

    Mai este şi acea reclamă cu o femeie umflată precum oaia scăpată în lucernă sau vita în porumb… mănâncă un iaurt şi totul e perfect.

    Mai sunt şi veşnicele reclame cu pastiluţa anti-durere care caută prin femeie durerile pre-menstruale sau durerile de cap provocate de căluşei…

    Motivul pentru care reclamele jignitoare şi lipsite de bun simţ se fac este că ele vând. Adevărul este că au public, cu voia CNA sau fără voia CNA. Adevărul este că se construieşte un fel de scurtcircuit în mintea consumatorului de tipul “Mănânc chipsuri, atunci creşte”. Este o manipulare a publicului, asta este mult mai grav decât jignirea în sine.

  5. Salut http://www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: http://www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

  6. Drako says:

    Ancuta,nu te lupta cu morile de vant si masinile de facut bani ! N-ai nici o sansa ! Daca ies bani,eventual pentru gruparea “de Orania”,mai bine las-o balta.
    Am ajuns de ras,stiu,dar situatia asta a dictat-o,in prorportie de 85% si alegatorul roman.

  7. Alexandra Tanase says:

    Va recomant tuturor cartea scrisa de Frederic Beigbeder, cu titlul: 29,9 RON

  8. Alexandra Stroia says:

    Marturisesc faptul ca la fel de uimita ca si dvs. am ramas si eu in momentul in care am vizionat, pt prima data, “ingenioasa” reclama:)) Ramane o enigma, in ceea ce priveste legatura dintre chipsuri si silicoane…
    In prima instanta, am tins sa ma simt cumva jignita de o asemenea reclama aberanta…insa, in tara lui Papura – Voda nu cred ca se va sesiza cineva, cu atat mai putin CNA – ul.
    Nu este singura reclama de acest gen.Zilnic, suntem surprinsi cu astfel de spoturi publicitare, unul mai deplasat decat celalalt.Lasand la o parte lipsa de profesionalism cu care acestea sunt concepute, imi pun intrebarea de ce nu se ia atitudine de nici unul dintre grupurile tinta vizate de aceste “capodopore”?
    Vom ajunge sa fim de rasul tuturor.Urat…chiar dizgratios!

Raspunde